Comissions i documentació AMPA

Documentació AMPA


Document Règim Intern AFA


Socialització de llibres

Comissions AMPA:
a) Mobilitat 
S'encarrega de vetllar per la mobilitat en els accessos i les sortides del centre educatiu. El contacte amb l'ajuntament per garantir la seguretat vial, l'accés al centre amb carril bici, l'accés al centre educatiu amb seguretat per a tothom, l'ordenació de l'aparcament i del tràfic així com els contactes amb l'ajuntament per garantir un bon transport escolar mitjançant les línies regulars de bus de Sant Cugat.
b) Menjador i extraescolars
S'encarrega de vetllar per tal que el centre disposi d'un bon servei de menjador, en el qual s'inclou també el servei d'esmorzars, així com s'encarrega d'organitzar les activitats extraescolars fora de l'horari lectiu escolar.
c) Instal·lacions i Obres Institut
S'encarrega de vetllar per tal que les instal·lacions del centre educatiu estiguin en condicions, vetllar per la seguretat dels alumnes pel que fa a les seves instal·lacions. D'establir contactes amb l'Ajuntament i el Departament d'Ensenyament perquè hi inverteixin.
d) Socialització de llibres
Comissió encarregada de vetllar per la recollida de llibres a finals de curs i entrega en el nou curs, i de garantir el reciclatge i estalvi per les famílies en la compra de nous llibres.
e) Comissió de Festes
S'encarrega dels protocols i festes que cada any es celebren al centre educatiu. Especialment del comiat dels alumnes de 2n de batxillerat!
f) Comunicació i dinamització
S'encarrega de dinamitzar la comunitat educativa (professors, alumnes i mares/pares) en accions conjuntes o que els atenyin. Encarregada del manteniment web.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris amb moderació. Gràcies per participar!